vineri, 2 martie 2018

Ținutele mele de scenă sunt altfel.



Ținutele mele de scenă sunt altfel. Unele vin la rândul lor cu o poveste, altele sunt strălucitoare, altele sobre, în conformitate cu ce cânt. Dar îmi place ca pe scenă să fie sărbătoare și să arăt oamenilor diverse costume, deloc comune, diferite de ale lor. Știu că uneori sunt extravagant, dar asta e și ideea, iar publicul meu e învățat ca eu să schimb mai multe ținute. 
Am învățat în ani că trebuie să fiu elegant și să fac o distincție clară între cum sunt pe stradă și cum mă prezint în fața celor ce vin să mă vadă! Nu hainele ne fac mai speciali, dar ele sunt cele care spun primele lucruri despre noi, iar într-un show, într-o poveste, fac diferența! În fond, acesta-i stilul meu, o formă de respect, de eleganță! Moda este despre cum te simți bine in ce porți, despre atitudine! Ideea e ca imaginea e importanta, dar definitorie e activitatea unui artist, popularitatea, longevitatea si profesionalismul! Zi de vis să aveți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu