marți, 27 martie 2018

Mi-e dor de primăvara și de felul in care ea ne transforma pe noi, oamenii!



Mi-e dor de primăvara și de felul in care ea ne transforma pe noi, oamenii! Mi-e dor de renașterea naturii și de bucuria mea de a face ca totul sa fie altfel! Primăvara e anotimpul culorilor sufletești și al tuturor celor ce cred in puterea de a fi mai buni! Știu ca se lasă așteptata, dar eu am un alt plan pentru ea, mai ales ca trăim vremuri in care pana nici anotimpurile nu mai sunt ce-au fost! Am de gând sa trăiesc mai intens și sa ma simt mai deplin ca niciodată, asta pentru ca știu ca ața se poate rupe și ca la un moment dat, pot ajunge sa-mi para rău!
Așa ar trebui sa faceți și voi și cine știe, poate se apropie primăvara. Plus ca eu o cant, in mai multe momente, in concertul meu, unde va aștept, mai ales in seara de gala, luni, 26 martie, la TNB!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu