vineri, 2 martie 2018

De foarte multe ori scăpăm de sub control emoțiile noastre și ne aducem aminte ...



De foarte multe ori scăpăm de sub control emoțiile noastre și ne aducem aminte cu prea mare nostalgie de tot ce a trecut și a fost frumos, iar acum, din diferite cauze, nu mai putem întoarce. Iar toți cei din jur ne spun să nu plângem, ce e de altfel, indicat să facem, pentru a ne elibera și pentru a găsi forța să o luăm iar și iar de la capăt. Mie-mi place să-mi aduc aminte, de vremuri apuse, de oamenii care m-au format și nu mai sunt astăzi printre noi, de tata, de toate cele ce mi-au fost frumoase momente și pline de înțeles! Să nu vă fie frică să vă amintiți de timpul trecut, e parte din voi! Vă transmit toate gândurile mele bune, alături de o imagine de aur pentru mine, împreună cu părinții mei dragi, Jeni și Nelu! Tot de aur vor fi și amintirile din turneul „TU EȘTI PRIMĂVARA MEA!”, de pe 14 pe 26 martie, cu spectacolul de gală la Teatrul Național din București!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu