joi, 15 martie 2018

Fuego - Cu pozele n-am fost niciodată mare prieten...



Cu pozele n-am fost niciodată mare prieten, mergând pe principiul păstrării anumitor momente esențiale pentru mine in memorie și-n suflet! Cu știința modernă e mult mai ușor sa imortalizam oameni și locuri, dar oare ne bucurăm de ele pe deplin? Înainte erau pe foaie, acum sunt pe telefoane și calculatoare și peste vreo câteva zeci de ani va dispărea noțiunea de album cu poze! 
Cred ca viața nu sta in imagini și ca cele mai depline episoade ale omului sunt cele in care el, înconjurat de dragoste, trăiește cu totul, fără griji, clipa!
Oricum suntem toți liberi sa facem și sa acționăm după bunul plac, dar eu cred ca in loc de poze, am trai mai mult, am iubi și-am lasă la o parte grija de-a împărtăși imagini concrete! Iată-ma și pe mine cu pălărie in trend, gândindu-ma la voi! Asta seara, de la 7 fix, jucam "GRAMOFONUL CU AMINTIRI" la Pitesti, sold out, iar mâine repetam figura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu