vineri, 2 martie 2018

Ideile mele despre lumea în culori le-am transpus în pictură.



Ideile mele despre lumea în culori le-am transpus în pictură. Tot acolo am pus și o parte din sufletul meu și credeți-mă că această pasiune mi-a adus în ultimii ani nenumărate satisfacții. 
Nu o fac ca pe o obligație, e o relaxare firească, ce m-a făcut mai responsabil. Tablourile mele spun povești și chiar dacă nu-s capodopere, reușesc să mă reprezinte peste tot pe unde merg. De asta încurajez pe toată lumea să facă ceea ce simte, indiferent de profesia pe care o are.
Adică e mult mai bine să petreci timpul cu folos decât să-l pierzi inutil pe la televizor sau făcând lucruri nefolositoare.
Eu am reușit să și ajut, în doi ani jumătate, 140 de artiști și să fac o mulțime de evenimente cu operele în prim plan. Dar peste toate, sunt fericit că n-am pierdut vremea de pomană, pentru că e mare păcat să irosim ce e mai de preț pe lume! Duminică de aur să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu