luni, 19 martie 2018

Îmi celebrez și îmi iubesc colegii, in emisiunea mea și in spectacolele mele!



Îmi celebrez și îmi iubesc colegii, in emisiunea mea și in spectacolele mele! De ce? Pentru ca așa e corect și pentru ca așa sunt eu construit, fără invidii și competiții absurde! Pentru a evolua, e nevoie de intelegere si de fair play. Nu am considerat niciodata ca ceea ce face un coleg poate fi un motiv de ranchiuna pentru mine. Ba dimpotriva, m-am inspirat si ma inspir de la acestia, ii urmaresc si ii apreciez, deopotriva, munca fiecaruia, indiferent de gen, fiind, ca și la mine, un act de eroism, de devotament.
Cred ca exista loc pentru fiecare, iar felul in care alegem sa ne exprimam, prin muzica, tine de noi si de publicul nostru. Pentru oricine exista un public si atat timp cat, la final, dintre toate, raman aplauzele, cele mai importante pentru noi, ne putem declara, fara menajamente si animozitati, impliniti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu