luni, 19 martie 2018

Cu iarna teribila de-afara, la mijloc de primăvara, am zis sa ma las in "brațele" ursului brun ...



Cu iarna teribila de-afara, la mijloc de primăvara, am zis sa ma las in "brațele" ursului brun carpatin, ca sa reușesc sa ajung la toate concertele! Nu sunt DiCaprio, din filmul cu pricina, sa scap din ghearele ursului, dar mi-l fac prieten și sigur ma poarta prin toate locurile minunate unde mi-am dat întâlnire cu publicul meu! Lăsând gluma la o parte, am ajuns zilele astea la concluzia ca suntem, oricât am vrea sa nu, in voia sortii! 
De multe ori ne punem planurile in funcțiune, dar apare ceva care întoarce totul in alt sens! Și asta nu-i rău! Deși mi-s tipicar, îmi place sa nu planific viața in amănunt și sa ma las surprins de miscarile ei! Pana una alta, va aștept la concertul " Tu ești primăvara mea", cu cele mai frumoase șlagăre ale romanilor, alături de Stela Enache și Marina Florea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu