joi, 15 martie 2018

Fuego - Nu i-am înțeles niciodată pe cei care nu văd dincolo de anumite păreri...



Nu i-am înțeles niciodată pe cei care nu văd dincolo de anumite păreri, încercând ei sa descopere adevarul! Spiritul de turma ne caracterizează și e unul dintre motivele care ne trag înapoi ca nație! 
Dacă trendul duce intr-o direcție, nu e neaparat aceea cea corecta! Eu ma confrunt deseori cu situații de genul acesta! 
Adică vin oamenii la mine după spectacolele de sala și-mi spun ca rămân plăcut surprinși, ca nu se așteptau la asta și ca aveau o impresie eronata despre mine! Eu ii înțeleg, dar ca sa cunoști un artist, un om, un fenomen și sa-ți dai cu părerea ulterior, trebuie sa fii curios și sa urmărești, sa asculti, sa privești in profunzime și mai apoi sa încerci sa dai anumite verdicte din puțul propriei gândiri! Pentru cei ce comentează și nu ma știu încă, ii aștept de pe 13 pe 26 martie sa vadă ce însemn eu cu adevărat! Zi de poveste va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu