vineri, 2 martie 2018

Nu știu cât mai credeți voi in mărțișoare, dar eu de când eram copil am fost fascinat de ele și de bucuria de a le oferi!




Nu știu cât mai credeți voi in mărțișoare, dar eu de când eram copil am fost fascinat de ele și de bucuria de a le oferi! 
Încercam sa facem întrecere și atunci am învățat ca a dărui, orice, înseamnă enorm pe lume, aducând cu sine o împlinire sufleteasca pe care altfel nu o capeți ușor! 
Tot la început de primăvara încercam sa-i fac mamei surprize prin versuri sau felicitări, obicei pierdut acum, când un simplu mesaj text pe telefon te scapă de "stresul" de a gândi și a pune suflet! 
De azi e primăvara, dar noi suntem, din ce in ce mai tare, la propriu și la figurat, mai plini de iarna! Doar amintirile mai stau de veghe și ne tin ancorati in fericirea ce ne face oameni. 
Mie-mi place tare primăvara! 
Așa a fost mereu, asta pentru ca acum, in acest anotimp, totul prinde viața și găsește noi motive de-a exista! Mai jos eu, ascuns intr-un ghiocel in dar pentru mama, prin anii 80! Va imbratisez! Primăvara frumoasa sa avem! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu