vineri, 2 martie 2018

Îmi place povestea astea cu Dragobetele,...



Îmi place povestea astea cu Dragobetele, deşi sunt de părere că nu ne trebuie o zi anume ca să celebrăm dragostea, în toate formele ei. Iubim mereu, de dimineață până seara, și ne place să o arătăm și să spunem asta. Și cred eu că e mult mai bine să ne bucurăm în fiecare clipă de acest fapt, că iubim și că suntem iubiți, pentru că în sine asta ne face mai sensibili și mai speciali. Iubirea este cheia a toate și poate transforma, poate face minuni în același fel în care poate conduce până la ură. 
Nu știu dacă azi se celebrează în vreun fel anume, dar eu nu pot decât să vă ofer în dar o piesă de-a mea - TE IUBESC - un simbol al dragostei, la care țin enorm! Acesta-i cel mai frumos cadou pentru ziua de azi, muzica romantică. Vă doresc zi de poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu