vineri, 2 martie 2018

Acasa sunt toate bune și frumoase, iar eu mi-s gata de treaba, având foarte multe planuri mărețe pentru 2018!



Acasa sunt toate bune și frumoase, iar eu mi-s gata de treaba, având foarte multe planuri mărețe pentru 2018! Mi-e dor totuși, de-o zi însorita și de umbra unui palmier bătrân! N-avem noi copaci exotici, dar in schimb avem un ger năpraznic, ce ne da bătăi de cap! 
Dar e frumos sa visam, sa ne purtam gândul in locuri in care-am fost ori in cele in care ne-am dori cândva sa ajungem! A visa este la indemna oricui, cu limite și cu rațiune!
Cu siguranța nu costa nimic, iar visele ne fac mai încrezători in noi și ne dau determinare in a lupta și a crede cu toată forța in puterile noastre! Mie-mi place sa visez și sa ma port, uneori, cu capul in nori, la figurat!
Pana la vise, avem un turneu concret de pe 14 pe 26 martie, doua super spectacole la Pitesti, pe 4 și 5 martie și multă voie buna! Ziua voastră cum e? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu