joi, 15 martie 2018

Fuego - Cineva ma întreba recent despre ...



Cineva ma întreba recent despre cum va fi spectacolul "Tu ești primăvara mea", iar eu, onest, am răspuns sincer, plin de emoții și amintiri. Adică venim cu muzica buna, cu melodii celebre și momente care nu au cum sa te lase indiferent! Nu e doar un simplu omagiu, e o lectie despre oameni, intr-o frumoasa poveste despre calitate, despre sentimente adevărate, despre prietenie. 
Nu ne e greu sa ne gândim la cei ce ne-au fost înainte, mai ales ca sunetele din boxele radiourilor au uitat cum suna muzica de ieri, chiar și cea de azi! Am premiere una și una, veselie și cred ca nimic nu va reuși sa egaleze amintirile voastre când veți auzi ce v-am pregătit alături de Stela Enache și Marina Florea, doua mari artiste, voci speciale, cu minunate caractere! Ați luat biletele? Chiar merita sa le mulțumim celor ce-au fost și sa ne gândim la ce va fi! Muzica buna va triumfa, de pe 14 pe 26 martie, in toată țara! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu