vineri, 2 martie 2018

Soare pe cer nu prea e, in schimb sufletul meu e plin de lumina și de bucuria de a primi, cu emoție, dragostea publicului meu!



Soare pe cer nu prea e, in schimb sufletul meu e plin de lumina și de bucuria de a primi, cu emoție, dragostea publicului meu! 
Uneori ne încărcam cu energia celor din jurul nostru, luam tot ce-i mai frumos de la ei! 
Eu nu prea cred in influențarea stării de spirit, dar se întâmpla de multe ori sa ne simțim mult mai liniștiti dacă suntem in legătura cu cei ce ne înconjoară! Și in felul acesta viața pare mai relaxata! De fapt de asta și avem nevoie, de putina relaxare, de mult mai putina înverșunare in a privi lucrurile!
Dacă am fi puțin altfel, mai simpli și mai altruiști, am putea sa aducem mai mult soare și pe strada noastră! Nu uitați de primăvara din turneul pe care-l încep, alături de Stela Enache și Marina Florea, pe 14 martie, pana pe 26 martie! Va doresc zi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu