marți, 27 martie 2018

Ma întreabă lumea de multe ori cum de reușesc sa am atâta rabdare!



Ma întreabă lumea de multe ori cum de reușesc sa am atâta rabdare! Va spun un secret - îmi mai ies din fire din când in când, atunci când nu merg toate așa cum as vrea sau când sunt prea obosit, dar ma adun și îmi revin rapid! Am fost mereu un om calculat și am știut ce fac, fără sa epatez sau sa ma fac plăcut cu sila! Dar am rabdare și cred ca asta e o mare calitate in general, dar in special a anului 2018. Încerc in primul rând sa fiu răbdător cu mine, cu oamenii din jurul meu, cu fanii și cu toate nedreptățile pe care le-as îndrepta chiar eu de multe ori, in stilul propriu! Îmi imaginez ca nu e simplu, dar răbdarea ar fi rezolvarea multor conflicte și ne-ar face mai umani și mai plini de dorința de a asculta, de a vedea, de a trage cele mai bune concluzii! Fiți răbdători și calmi! Va transmit zi de vis, din drumul spre concertul de asta seara de la Buzau! #rabdare

http://www.wowbiz.ro/fuego-super-concert-la-iasi-ce-a-facut-artistul-in-culise-cu-stela-enache-video-exclusiv-17980066

https://ultima-ora.ro/gramofonul-cu-amintiri/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu