duminică, 4 februarie 2018

Știu ca animalele au emoționat și au impresionat mereu...



Știu ca animalele au emoționat și au impresionat mereu, așa ca azi va prezint doi frați, doi noi prieteni de-ai mei, inteligenți și jucăuși - Leo și Tigru, motani "sensibili", afectivi, care m-au impresionat cu felul in care au fost dresați! Deci efectiv nu-i simți in locuința! Își văd de treaba lor, se împrietenesc rapid și sunt loiali unul fata de celălalt, lucru întâlnit mai rar la oameni! M-au alintat și mi-au arătat parca felul in care trăiesc, intr-o deplina comuniune cu stăpânii, care-i iubesc ca pe proprii copii! Cu pozele a fost mai dificil, pentru ca "tin la imaginea lor" și nu vor sa apăra peste tot! Intr-un final i-am convins, spunându-le cât de mult ii veți îndrăgi voi!
Și nu știu, oare sa-mi iau și eu o pisica? Se va împăca cu Simba, câinele meu Akita?
Povestea lor mi-a adus aminte de-un film pe care vi-l recomand - Doi frați(Two Brothers), o istorie răvășitoare a doi tigri! Zi linistita va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu