duminică, 4 februarie 2018

Pentru mine, muzica ușoară românească, din perioada interbelică până în vremurile copilăriei și ...



Pentru mine, muzica ușoară românească, din perioada interbelică până în vremurile copilăriei și spre azi, înseamnă esență, muzicalitate, mesaj și melodicitate, inspirație, exemplu, toate la un loc, dar și crezul după care am devenit, la rându-mi, un slujitor al ei, de peste 20 de ani. Nu e uitată, nu e aruncată la coș, ea aflându-se în sufletele nostalgicilor și a tuturor celor ce știu că melodiile de calitate capătă valoare în ani!
Și avem nenumărate astfel de valori, pe care le voi readuce în atenție, în turneul meu național “TU EȘTI PRIMĂVARA MEA!”, ce debutează pe 14 martie și se încheie pe 26 martie!
Îmi doresc să aduc un omagiu muzicii românești, să fac o reverență, după atâția ani și să arăt publicului meu ce-a fost, ce este și ce-ar putea fi România dacă nu și-ar uita muzica și idolii! Am și două super invitate, două stele ale genului, două dive de ieri până azi, cu nenumărate hituri – STELA ENACHE și MARINA FLOREA!
Pregătim surprize spectaculoase, momente unice, printre șlagărele de cândva, cele mai frumoase și iubite refrene, dar și piese de-ale mele, vechi și noi, totul în două ore de show special, într-o feerie a primăverii! Vă aștept cu drag! Mai jos sunt locațiile și orașele în care voi ajunge! #tueștiprimăvaramea #turneunațional
14 martie – Constanța, Casa de Cultură a Sindicatelor, ora 19.00
15 martie – Tulcea, Teatrul „Jean Bart”, ora 19.00
16 martie – Galați, Teatrul Muzical „Nae Leonard”, ora 19.00
17 martie – Focșani, Teatrul „Maior Gheorghe Pastia”, ora 19.00
18 martie – Adjud, Casa de Cultură, ora 19.00
19 martie – Bârlad, Teatrul „Victor Ioan Popa”, ora 19.00
20 martie – Iași, Casa de Cultură a Studenților, ora 19.00
21 martie – Bacău – Ateneul Popular (Filarmonica „Mihail Jora”), ora 19.00
22 martie – Brasov, Sala Reduta, ora 19.00
23 martie – Buzău, Teatrul „George Ciprian”, ora 19.00
24 martie - Călărași, Centrul Județean de Cultura și Creație, ora 19.00
25 martie – Ploiești, Casa de Cultura a Sindicatelor, ora 19.00
26 martie – București, Teatrul Național „Ion Luca Caragiale”, ora 20.00
Bilete se găsesc la casele de bilete ale fiecărei sali de spectacol! Telefon pentru informații - 0746.774.204!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu