duminică, 4 februarie 2018

Nu ți-e dat deseori, peste mari și tari, sa descoperi un autentic colț de Românoe...



Nu ți-e dat deseori, peste mari și tari, sa descoperi un autentic colț de Românie, plin de istorie, învățăminte, spiritualitate! In Cleveland se afla prima biserica românească construită in America! E o bijuterie, la propriu, iar parintele Remus Grama, originar din Fagaras, cu vreo 37 de ani de experiența, își pune tot sufletul in propovăduirea spiritului national! 
A reușit sa clădească aici fragmente importante de istorie românească, pe care le păstrează și le promovează! 
Am rămas impresionat de tot ce am descoperit, deținând in micul muzeu picturi formidabile ale celor mai mari pictori romani, sculpturi, documente valoroase și un spirit, la figurat, pe care nimeni nu-l va putea schimba! Deși departe de țara, m-am simțit mândru ca sunt roman și mi-am dat seama ca dorul de acasa poate fi uneori mai mare decât ne imaginam! Și-am aflat ca primii care au pus umărul la Marea Unire din 1918 au fost romanii din America! Zi linistita va doresc! #cleveland #america

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu