duminică, 4 februarie 2018

Dacă am asculta îndemnul cântecului și ne-am da mâna cât mai mulți, am fi mai uniți...



Dacă am asculta îndemnul cântecului și ne-am da mâna cât mai mulți, am fi mai uniți și-am realiza împreuna, cu un glas comun, mărețe fapte! Cred ca asta ne lipsește, unitatea, și aici ar trebui sa lucram mai mult, fie ca suntem in țara sau in afara ei! 
Azi celebram Mica Unire, de la 24 ianuarie 1859, și am certitudinea ca totuși anii ce-au trecut nu au fost in van și nu ne-au dezbinat de tot! 
România e o comoara, lovită și mărunțită, care are nevoie de strălucirea oamenilor săi, de promovare și de-un profund spirit national! 
Nu strica puțin patriotism dacă vrem intr-adevăr ca ceea ce ne înconjoară sa se schimbe cumva! Hora Unirii nu o putem juca, in schimb putem fi mult mai mândri de poporul din care facem parte, fie ca ne place asta sau nu! Din tari străine, va transmit toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu