duminică, 4 februarie 2018

Nu pot sa ma plâng, continentul american îmi priește...



Nu pot sa ma plâng, continentul american îmi priește și ma surprinde pe zi ce trece! 
Nu m-as muta definitiv vreodată, dar viața este interesantă și totul are o alta forma, deși e construit și gândit in scop comercial! 
Ma gândeam la cei ce au plecat, de zeci de ani, de acasa, și-mi dau seama ca rădăcinile nu se uita, ca suntem una cu locul in care ne-am format și ca oriunde e bine, dar nicăieri totuși ca acolo de unde vii! Pentru mine acasa e unde mi-e muzica și iată ca pentru câteva săptămâni, cu viza de America, colindăm pământul făgăduinței! Sigur ca alături de mine in turneu se afla și doamna Irina Loghin și Maria Dragomiroiu! Doamna Loghin este impresionanta cu vitalitatea ei și cu felul in care se menține, comparativ cu noi toți! Nu mai zic de faptul ca e o încântare sa-i stai prin preajma! Zi frumoasa va dorim, tocmai de la Washington!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu