joi, 15 februarie 2018

Ce ar fi lumea aceasta mare fără iubire?



Ce ar fi lumea aceasta mare fără iubire? Cu siguranța mult mai trista și mai lipsită de-un sens colosal! Nu stim cu exactitate ce este și de cele mai multe ori n-are rost sa-i aflam înțelesurile, doar ca prin ea chiar putem fi mai buni și mai uniți, fără complexe și alte cele! Iubirea este cheia ce poate deschide orice! 
Eu sunt fericit ca am putut cunoaște și pot deține iubirea voastră, poate una dintre cele mai depline bogății ale mele! Mi se pare ca dăruind iubire ajungem la gradul acela de evoluție pe care ni-l dorim cu ardoare!
Asta am eu in dar pentru voi, in luna martie, iubire frumos ambalata in muzici de ieri pana azi! Nu știu la ce va așteptați voi, dar garantez mari surprize, ca un omagiu adus calității! Așadar, iubiți, e cel mai frumos lucru de pe lume! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu