duminică, 4 februarie 2018

Oriunde aș fi în lumea asta, orice aș face, energia o capăt tot de la public!



Oriunde aș fi în lumea asta, orice aș face, energia o capăt tot de la public! Anii ne-au făcut să stabilim o complicitate și e minunat să-i descoperi acolo, pe toți acei oameni veniți să te vadă! 
Și nu e așa simplu precum pare să-i faci să iasă din casă, să vină să plătească bilet ca să te vadă! Eu sunt fascinat de felul în care publicul meu trăiește 1 la 1 emoțiile cu mine, reușind să mă încarce cu energie, cu bună dispoziție! Așa îmi și pierd tracul – prin ce-mi transmit ei!
Publicul va fi întotdeauna cel care mă poate taxa și am o responsabilitate puternică în fața lui, nefiind de joacă această legătură! Îmi place să merg în mijlocul lor, să le fiu aproape, să mă vadă și să nu existe bariere majore între noi! În fond, tot un om sunt și eu! Diferența e că eu îi fac fericiți de pe scenă, iar ei pe mine la fel, din sală! S-aveți zi de aur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu