duminică, 4 februarie 2018

Când eram puștan, muzica ușoară românească reprezenta totul pentru mine.



Când eram puștan, muzica ușoară românească reprezenta totul pentru mine. Învățam, alături de mama, toate versurile cântecelor, dădeam reprezentații în scara blocului și stiam tot ce mișcă! Mai apoi au urmat festivalurile, acolo unde am avut ocazia să-mi arăt talentul și să cânt ceea ce iubeam atât de mult! Nu știu cât reprezinta pentru alții, dar pentru mine, perioada aceea, anii 80-90, este definitorie și mă descrie în totalitate. Muzica de atunci, transpusă în vocea mea, cu amintiri, șlagăre și multe alte surprize, o aduc la scenă, de pe 14 pe 26 martie, în super turneul „TU EȘTI PRIMĂVARA MEA!”, omagiu pentru artiștii noștri, în care-mi sunt alături Stela Enache și Marina Florea. Și credeți-mă că am avut o copilărie cu sunete de poveste, pe care-aș întoarce-o oricând înapoi, fără resentimente, dar cu aceeași melodicitate! Iată-mă mai jos, cântând cu patos, pe scena Festivalului "AURELIAN ANDREESCU”! După 26 de ani, am denumit omagiul meu după piesa cântată de el și compusă de Florin Bogardo!
Vă aștept în sălile de spectacol! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu