joi, 15 februarie 2018

Nu-l aștept pe Moș Craciun, in Laponia, pentru ca abia a trecut, dar ma bucur de minunile albe ale infriguratei Canade...



Nu-l aștept pe Moș Craciun, in Laponia, pentru ca abia a trecut, dar ma bucur de minunile albe ale infriguratei Canade, unde sunt temperaturi foarte scăzute și unde am descoperit seriozitate civică și organizare demne de toată lauda, indiferent de anotimp și de situațiile prin care lumea in general trece! Nu se abat de la anumite reguli stricte, serioase, iar asta-i face sa evolueze!
Eu am preferat zăpada, știți doar ca-s fanul iernii, iar anul acesta n-am prea avut parte de ea așa cum mi-as fi dorit! Bulgăreala nu a durat mult, pentru ca îngheți instant, dar mi-am amintit de iernile de-odinioară, in care totul avea alta însemnătate, iar noi știam sa ne bucurăm mai mult de lucrurile banale!
Țara artarului, Canada, nu e extraordinara, in acest anotimp cel puțin, dar are un farmec pe care nu-l întâlnești peste tot, de la Montreal, la Toronto, pana la cascada Niagara, care-i spectaculoasa! Va imbratisez și va aștept, in luna martie, de pe 16 pe 26, la super concertul "Tu ești primăvara mea!" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu