duminică, 4 februarie 2018

America îmi aduce noi experiențe, deși recunosc...



Am suficientă rabdare sa descopăr lucruri! 
E și asta o arta, una prin care poți evolua și poți afla diverse despre tot ce ne înconjoară! 
Trebuie sa înțelegem ca nu ne-am născut învățați, ca sunt multe cele pe care nu le stim și trebuie sa le aflam! 
Aici intervine și curiozitatea și bucuria noastră de a evolua! 
Eu unul știu ca asta e modalitatea prin care pot fi mult mai deplin, având răbdare in a le face pe toate la timpul lor! Asta m-a ajutat întotdeauna! America îmi aduce noi experiențe, deși recunosc ca simt puțin lipsa României mele! Oricum ar fi, am vreme de pus ordine in idei, și de pregătit turneul din martie - "Tu ești primăvara mea!"
Va doresc zile linistite, in care sa nu ma uitați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu