duminică, 4 februarie 2018

Am descoperit in America un spațiu construit, la propriu și la figurat, din nimic, pe o mare...



Cu visele noastre putem clădi o lume și tot cu ele ne putem lua avânt deasupra tuturor, pentru a reuși! A visa este cea mai la îndemâna metoda pentru a fi fericiti, asta desigur, dacă și luptam pentru aceste dorințe atent gândite și alese! 
Am descoperit in America un spațiu construit, la propriu și la figurat, din nimic, pe o mare întreaga de vise care sunt intr-o continua schimbare! 
Deci se poate, e gratis și are efect îndelungat asupra noastră! Eu recunosc ca visez dintotdeauna! Unele așteptări le-am realizat, altele nu, dar asta mi-a oferit încredere in sine și puterea de-a lupta, de-a trece mai simplu peste greutățile ce au apărut pe parcurs! Așadar, prieteni dragi, visați! Va doresc zi de poveste și nu uitați de turneul "Tu ești primăvara mea!", un vis mai vechi de-al meu, de a omagia muzica ușoară românească, ce a devenit realitate! Biletele s-au pus deja in vanzare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu