duminică, 4 februarie 2018

Prietenia este unul dintre rezultatele clipelor



Prietenia este unul dintre rezultatele clipelor, cele in care parca lucrează tot universul ca tu și prietenii tai sa fiți fericiti! 
Mi-am revăzut in America, după 10 ani, o familie minunata de prieteni, oameni geniali, caractere speciale, lumini pentru cei ce ii cunosc! Parca ieri ne despărțeam și iată ca timpul nu ne-a schimbat frumoasele sentimente! Robert, un profesionist in meseria lui, expert in drept și profesor universitar, are o familie exemplara, și alături de Chantal, un suflet sensibil, trei minunați copii! Ideea e aceea ca uneori nu e nevoie de mult pentru a fi fericit! Asta imi doresc sa înțelegeți!
Și vreau sa va bucurați de oamenii dragi, așa cum m-am bucurat eu de cei doi, chiar dacă era foarte frig, intr-un decor de poveste, in care timpul pare ca sta pentru tine! Aceasta e măsura clipelor perfecte! Va imbratisez de departe! Zi frumoasa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu