duminică, 31 mai 2015

SĂ NE ALEGEM OAMENII PE CARE ÎI VREM LÂNGĂ NOI...


Cred uneori că e bine să ne alegem oamenii pe care-i vrem lângă noi. Să ne pese de ei și să încercăm, pe cât se poate, să-i înțelegem și să le arătăm de ce și pentru ce-i prețuim. Asta pentru că, mai târziu, când va fi poate prea târziu, ne vom da seama că n-am făcut tot ce trebuia.
Personal, după cum știți, m-am bucurat mereu de răsfățul unor oameni speciali. Așa i-am perceput eu și deseori ni se întâmplă să-i vedem diferit pe cei ce ne influențează.
Sigur e faptul că trebuie să-i valorificăm la maxim, iubindu-i pe cei de lângă noi. Să-i exploatăm și să ne bucurăm, împreună cu ei, de tot ce ni se întâmplă frumos. Poate că bucuriile de care spuneam ieri, inclusiv sănătatea și puterea de a te ridica, n-ar fi la fel, dacă nu ar fi împărtășite.
Am avut lângă mine, în ani, și oameni valoroși și persone ce m-au dezamăgit. Poate că și eu i-am dezamăgit pe ei. Am și mai am oameni ce dezinteresat, mă sprijină, mă ajută și mă iubesc, fără a cere ceva în schimb. Pe ei trebuie să-i ținem aproape. Eu vă mai am și pe voi, dar asta desigur, știți deja. Tocmai de asta, azi vă propun un cântec drag, pe versurile omului care mi-a modificat radical viața – GRIGORE VIERU. ZI CU OAMENI FRUMOȘI ALĂTURI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu