miercuri, 13 mai 2015

Să-mi trăiești, nea Joly!

Să-mi trăiești, nea Joly! Mult și bine! Să mă pot bucura de prezența ta, să am în continuare cui să îi mulțumesc pentru faptul că mi-a întins o mână la timp. Ne-ai fost tuturor inspirație, ne-ai pus melodie în glas, iar acum ne ești exemplu de vitalitate și tinerețe fără bătrânețe. La fel cum este și muzica ta – nemuritoare într-o lume a sunetelor. Duminică seara, de la ora 20.00, pe Favorit TV, te sărbătorim, cu familia ta, cu prieteni dragi, cu artiști care ți-au cântat piesele, cu refrene iubite.
Prieteni, vă spun un secret, maestrul Joly nu mă aude. E un monument al demnității, e un copac viguros, dar totuși un sensibil temerar. Mai nou, bunic fiind, are o viață, după cum spune el, desăvârșită. Eu îl respect și știu că oamenii îl vor iubi sute și sute de ani pentru opera sa. Dar vreau să rămână notat la arhive, că Jolt Kerestely a fost, este și va fi un tot, colosal de mare, un OM ales! LA MULȚI ANI, MAESTRE KERESTELY!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu