duminică, 31 mai 2015

BUCURIILE MELE-S CU VOI...


De dimineață m-am trezit cu gândul la bucurii. De oricare. În special dintr-acelea dulci pe care le găsești doar la Chișinău și poartă simbolic, denumirea de BUCURIA. Pentru mine, bucurie este orice zi în care mă trezesc sănătos, în care pot compune, în care pot cânta fără să am vreo problemă.
Bucuriile vin în tot felul de forme. Trecând peste cele dulci, pe care nici n-aș vrea să vi le arăt de teamă să nu gustați și voi din fericirea supremă, eu simt că bucuriile n-au scop. Nu ne fac mai buni, dar ne pot înnobila. Nu ne schimbă, dar ne trag semnale de alarmă în care ajungem uneori să ne întrebăm dacă-i bine și onest ceea ce facem față de cei din jur.
Bucuriile mele-s cu voi, cu muzica, cu prietenii dragi, cu vacanțe, cu sănătate, cu finalul unui drum lung pe care-l fac prin țară permanent. Mă bucur când aud de reușita cuiva și nu pot să nu mă bucur atunci când eu reușesc să fac ceva. În fond, bucuriile mari sau mărunte, ni le facem noi, după bunul plac!
Așadar, azi decretăm zi de bucurii! Voi ce bucurii zilnice aveți? Vă invităm să-mi scrieți aici ce vă aduce împlinire zilnică. Când scrieți, nu uitați să mă ascultați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu