duminică, 17 mai 2015

Fuego- Linistea tacerii din natura...

https://m.facebook.com/pages/FUEGO-MUSIC-Official/573707769422910?ref=tn_tnmn



Întotdeauna am știut că poezia e mult mai profundă decât cele câteva teme pe care noi le abordăm în cântece. E înălțătoare, e un mister și zău c-ar trebui exploatată mai mult, pentru că în muzică, se întâmplă să existe mesaje sonore fără conținut, dar niciodată conținut fără substanță.
Și câtă poezie se găsește în farmecul naturii. Mi se întâmplă des să mă opresc câteva clipe undeva, într-o pădure, într-un codru încărcat de ani, și să mă gândesc la tot și la toate, fără să-mi pese de nimic pentru câteva momente. Îmi pare și rău atunci când văd că dispar pe zi ce trece tot mai multe și mai multe minunății naturale. Putem avea grijă și putem exploata ce avem, fără să fie nevoie să mergem sau să luăm de la alții ceea ce ne bucură mai mult – liniștea tăcerii din natură. Iar noi avem asta din plin, căci până și poezia și cântul au arătat-o!
Duminică dimineața revin în locul în care Eminescu a conturat genialitatea versului, între comorile de aur verde parfumat din Parcul COPOU din Iași, sub teiul său. De la ora 11.30 am un recital special unde vă aștept cu drag să ne bucurăm de intensitatea muzicii și a poeziei. Vă doresc zi de lumină verde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu