duminică, 24 mai 2015

FUEGO SI PRIETENII LA FAMILIA FAVORIT


Iată ce am descoperit, prieteni. Vă arăt, oarecum timorat, pentru că sunt vorbe prea mari și sincer vă spun, chiar nu ne-am propus niciodată să țintim acolo. Noi, cei de la FAMILIA FAVORIT, emisiunea pe care o moderez de șapte ani, vrem să naștem bucurii. Eu am vrut să-mi aduc colegii din generația de cândva la televizor, să-i revadă lumea, să-i asculte, să-i poată aplauda. I-am omagiat pe cei mari, nu pentru că aș fi oprit în trecut, ci pentru simplul motiv că doar apelând la trecut, raportându-ne la el, putem crește, devenind din ce în ce mai buni.
Octavian Ursulescu ne-a pus pe un piedestal mult prea mare. Tavi, eu știu un lucru, dacă ne mai lauzi mult, ni se urcă la cap! Cert este că le mulțumesc celor care ne urmăresc și fac ca munca noastră să nu fie în van. Mi-am dorit, încă de la început, să pot crea un loc, un refugiu, o încântare pentru toți artiștii de ieri și de azi, care să vină și să-și poată cânta, așa cum doresc ei, muzica. Toți ne-au fost alături și credeți-mă, încă mai avem surprize și trofee de oferit. Nu-s expert în televiziune, dar fac ce-mi place și consider că arta trebuie arătată, nu ținută la cutie!
Mâine seară, de la 20.00, pe FAVORIT TV, am hotărât că nu-i cazul să stăm și că trebuie, cu ardoare, să nu lăsăm uitată memoria unui maestru – MARCEL DRAGOMIR. Zis și făcut! Cu siguranță, o ediție în care veți retrăi momente de odinioară, cu melodii ce-au câștigat pariul cu eternitatea! După ce mă vedeți, de la 18.30, la REALITATEA TV!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu