sâmbătă, 22 iunie 2013

ZIUA 44 - O NOUĂ ZI PENTRU BASARABIA!




JOI, 20 IUNIE

Cântăreţul de muzică uşoară Paul Ciprian Surugiu, cunoscut sub numele de scenă Fuego, ne-a transmis, în semn de susţinere, o scrisoare deschisă. ,,Mă identific cu Basarabia, cu acel pământ frate, parte de Românie, cu horele-i alegorice, cu zonele-i împovărate de lacrimi, de glas și iubire, de vers și joc. Iubesc întreg tărâmul românesc, cu văile și codrii parfumați, cu dealurile semețe, răsfirate printre nori, ce servesc drept acoperiș al unei lumi fascinate de poezia neamului, de arta autentică, de valorile nealterate“, notează artistul îndrăgit pe ambele maluri ale Prutului.

,,Iubesc Basarabia cu oamenii ei buni și curați la suflet, publicul de la Chișinău fiind publicul pe care și l-ar dori orice artist, cald, receptiv, sensibil, sincer”, se confesează Fuego. ,,Confrații basarabeni m-au congratulat cu sintagma ambasador! Este o misiune pe care mi-am asumat-o, de cum am trecut pentru prima dată, în urmă cu un deceniu, Prutul! În acești 10 ani, am încercat, indiferent în ce colț de lume m-am aflat, să fac cunoscută spectatorilor mei, puternica legătură de conștiință, limbă și sânge dintre românii neamului meu.

Și nu voi renunța niciodată la această misiune nobilă, care aduce mai aproape cele două spații comune, unindu-le involuntar, prin puterea exercitată de muzică, de intensitatea care stăpânește neamul românesc, limba română, cea care înnoadă și reîntregește“, punctează Fuego
.
Iar pentru a întoarce o lege a lui Murphy, vom spune că dacă ceva poate să meargă bine, va merge. În acest sens, iată-i pe focşăneni strângând semnături în diferite locuri din oras:
1. Piața Unirii (terasa Expresso);
2. Queen Pub (bd. Gării 20);
3. Piața Moldovei (în fața complexului Carrefour), numai în zilele de miercuri și sâmbătă.

O nouă zi pentru Basarabia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu