luni, 3 iunie 2013

COPILĂRIA, INIMA TUTUROR VÂRSTELOR



“Drumul meu către eternitatea artistică va trece, în permanență și prin popasul copilăriei.
Mi-e dor de-a mea copilărie, cu zâmbetul dimineților uitate, cu parfumul tinereții autentice și neamestecate cu zbucium și declin, cu mama ce-mi dăruia povețe, cu blândețea timpului trecut și clipele ferite de închipuire. 
Pe malul Arieșului, în Turda ce respiră istoria frământată de vremi a Ardealului fără margini, am crescut gândindu-mă că muzica va pune luminii zăvor, că viața mea va fi închinată cântului.
Perioada aceea a fost de o simplitate pură și-o rememorez cu obediența copilului adult, a cărui gând fuge către jocurile banale de atunci, către mustrările bunicii, desăvârșite toate de inocența sufletului, de candoarea cu care îmbrățișăm fiecare nouă descoperire.”
“Copilăria este inima tuturor vârstelor!”


Paul Ciprian Surugiu - FUEGO

3 comentarii:

  1. Fericirea copiilor este un reflex al fericirii părinților. Visul împlinit îți dă fericire. Să Fii fericit că ești iubit, dragul nostru Paul Ciprian Surugiu - Fuego.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos spus. Copilaria este balsamul nostru pentru suflet.

    RăspundețiȘtergere