luni, 3 iunie 2013

SĂ ÎMPLETIM IUBIREA



Interpret FUEGO, versuri Rodica Elena LUPU, 
muzica Marius Cristi Popa

http://www.youtube.com/watch?v=jR4wV8PhLbk

SĂ ÎMPLETIM  IUBIREA
Lui Paul Ciprian Surugiu – FUEGO
cu aleasă prețuire

Iubita mea e iarăşi primăvară
Au înflorit potecile de dor
Acum când înserarea-ncet coboară
Stele sclipesc, pe cer nu-i niciun nor.

Tăcerea mea rosteşte-ncet chemarea,
Nu te întreb de ce nu mă-ntreba
Am tot bătut atât de mult cărarea
Nu te mai las să pleci iubita mea

Frumoasa mea, tu eşti un colţ de rai,
Nu ştiu ce să îţi spun, nu am cuvinte
Şi prin sărutul care tu mi-l dai
Te port mereu în inimă şi-n minte.

Cât de dor, ce dor mi-a fost de tine,
Că ne iubim o ştie toată  lumea,
O ştiu şi eu, o ştii şi tu femeie
Dă-mi mâna ta să împlinim iubirea.



Melodie care se află pe dublul CD
O LACRIMĂ DE CÂNTEC

Lansat în cadrul Turneului de Primăvară 2013 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu