sâmbătă, 1 iunie 2013

AMANTA MEA E MUZICA - Interpret FUEGO, versuri Rodica Elena LUPU, muzica Ilie GORINCIOI


AMANTA MEA E MUZICA
Lui Paul Ciprian SURUGIU - FUEGO 
cu aleasă prețuire

Azi vreau să vă mărturisesc
Că doar prin muzica trăiesc,
O port în inimă şi-n gând
Îmi e alăturea oricând.

Cu ea adorm şi mă trezesc,
Ea mă îndeamnă să iubesc,
Cu ea la braţ călătoresc
Şi-mi spune ca să vă iubesc.

Amanta mea e muzica
Ascult ce-mi spune inima,
Să creadă lumea ce o vrea
Amanta mea e muzica.

La piept mă strânge când dansez,
În orice noapte o visez,
Prin muzică ştiu să gândesc
Şi pentru muzică trăiesc.

Cât voi fi pe acest pământ
Eu voi iubi şi am să cânt,
Pe voi am să vă port în gând
Alături îmi veţi fi oricând.

Şi zică lumea ce o vrea
Ascult ce spune inima,
Să creadă lumea ce vrea ea
Amanta mea e muzica.             


Rodica Elena LUPU
23 august 2011

Melodia se află pe dublul CD - O LACRIMĂ DE CÂNTEC -
lansat în cadrulîn cadrul Turneului de Primăvară cu același nume, 2013  

7 comentarii:

  1. O melodie superba! Interpretare la superlativ! Versuri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. O voce superba,interpretarea inegalabila,iar versurile si melodia sunt minunate...deci,avem tot ce ne trebuie pentru un slagar adevarat...Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O interpretare de excceptie, versuri superbe, muzica minunata. Felicitari interpretului, textierei si compozitorului!

    RăspundețiȘtergere
  4. CEA MAI FRUMOASA SI MAI SINCERA AMANTA! SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  5. O melodie superba! Fuego, doamna Rodica Elena LUPU si Cristi POPA, colaborare minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. O melodie deosebit de frumoasa!! Felicitari tuturor pentru aceasta colaborare minunata!! Va pup si va pe toti Anisoara de la Londra.

    RăspundețiȘtergere