vineri, 26 mai 2017

FUEGO - 31 de albume am lansat până acum. ...mi-e și greu uneori să aleg ce să cânt,





















Cum e atunci când te uiți puțin în urmă și revezi toate momentele, cu bune și rele, și ajungi să te întrebi când ai reușit, într-un timp atât de scurt, să le faci pe toate? N-a fost simplu, așa-i! A fost chiar destul de dificil și câteodată am și greșit, dar sunt fericit că, dincolo de toate, am adunat în repertoriu peste 600 de piese. Și nu ca pe-o colecție, ci din bucuria de a cânta și a dărui oamenilor momente diverse, cu genuri diferite și povești captivante. 31 de albume am lansat până acum.
Unele deloc comerciale, altele au câștigat și discuri de aur și platină pe vremea când vânzările depășeau pe bune zeci de mii de exemplare. Sunt cât se poate de mândru de asta și credeți-mă, ele îmi sunt copiii și-mi aduc cele mai mari satisfacții! De asta mi-e și greu uneori să aleg ce să cânt, pentru că în fiecare piesă am pus, mai mult sau mai puțin, câte-un pic din mine! Iată mai jos câteva albume dragi! Zi liniștită! #31dealbumedestudio #vaiubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu