luni, 1 mai 2017

FUEGO - IMI PLAC DUMINICILE!


Îmi plac duminicile! Chiar dacă de zeci de ani nu le mai am libere în totalitate, reușesc să mă bucur măcar puțin de însemnătatea unei simple zile, care adună în ea, prin simbolistică, o lume întreagă, emoții, liniște, tăceri, bucurii și amintiri! Îmi iubesc toate duminicile și știu că toată viața mea, aceasta va fi cea mai frumoasă zi! Mi-aduc cu drag aminte de cele mai frumoase duminici ale copilăriei. Fiecare anotimp avea farmecul lui – iarna mergeam la bunica și mâncam to
ate bunătățile, simțind atingerea dragostei pure.
Primăvara străbăteam parcurile, iar vara mergeam cu mic cu mare la ștrand, la grătar sau la salină! Toamna stăteam prin fața blocului sau făceam spectacole cu toți vecinii de la scară! Tot timpul această zi va fi, pentru toți, în unanimitate, una specială! Cum e duminica voastră?
Vă sfătuiesc să urmăriți și o super ediție FAMILIA FAVORIT, de la ora 20.00, cu duete inedite! Iată-mă și pe mai jos, într-una din duminicile copilăriei mele! #duminică #ahceduminicafrumoasă

Un comentariu: