marți, 16 mai 2017

Acolo sunt eu, acela sunt eu.



ÎNTREBARE ÎNTREBĂTOARE DE INTERVIU - Cine este Paul Surugiu, dar Fuego? Descrieți-vă!
RĂSPUNSUL MEU - Este unul și-același. Nu e foarte simplu să fac asta și ar fi cumva ingrat să încep eu o subiectivă și poate că fără rost istorie a mea. Ce pot spune este că cel mai bine vorbește despre mine munca mea, pe toate planurile, de la muzică la teatru, până la televiziune și pictură. 
Acolo sunt eu, acela sunt eu. Un om simplu, modest, care cântă pentru a face, pe alocuri, lumea mai frumoasă. Sunt un idealist și-un perfecționist și cred că viața mea este legată iremediabil de publicul meu drag, pe care-l respect nespus.
N-am vanități, sunt discret și-mi place să-mi trăiesc viața la intensitate maximă. Iubesc mult și cred uneori că asta-mi aduce și deservicii. Eu, Paul Surugiu-Fuego, sunt un artist. Cu bune și rele, cu o operă diversă și o muzică simplă, care nu are alt scop decât acela de a sensibiliza, de a bucura, de a impresiona!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu