vineri, 2 iunie 2017

Fuego de 1 iunie: Sunt un copil mare




De Ziua Copilului, mai toți artiștii scot de la naftalină pozele din copilărie pentru a stârni simpatia fanilor. Unii dintre ei sunt de nerecunoscut. Nu este și cazul lui Paul Surugiu-Fuego care nu s-a schimbat foarte tare din perioada anilor în care făcea numai năzbâtii. Chipul lui a rămas același, doar pe alocuri a căpătat câteva riduri și ceva fire albe prin păr. Cert este faptul că artistul se simte încă un copil mare, cu numeroase vise, cu inocență în gând și cu bucuria de a face o mulțime de lucruri care-i să-i păstreze sufletul tânăr.
Cum în ziua aceasta ne gândim și la părinți, Paul Surugiu ține să-i mulțumească și mamei sale pentru ceea ce este, căci ea i-a pus dorința și i-a păstrat vie flacăra pasiunii pentru muzică în copilărie, muncind pentru speranțele sale și pentru țelul de a ajunge artist. Iată mai jos mesajul său emoționat cu privire la Ziua Copilului, precum și câteva poze din perioada în care, spune el, nu era obraznic, în schimb făcea boacăne de ținut minte și-i înnebunea pe toți cu cântecele sale și cu dorința de a da diverse reprezentații artistice:
Mă simt un copil mare și-mi place asta enorm! N-aș schimba nici o clipă nimic din sentimentul acesta și cred cu ardoare că anii aceia păstrează în ei un farmec pe care nimeni nu-l va putea răpi vreodată! Mai mult sau mai puțin fericite, copilăriile noastre nu sunt doar inocență, obrăznicii și alte reclamații pe la ușile părinților, sunt perioadele în care ne-am format și în care am devenit ce suntem azi.
Farmecul acelor ani mi-a fost mereu alături și știu că nimeni nu m-a întrebat dacă vreau să fiu mare sau nu, în schimb știu sigur că-mi pot păstra sufletul intact, cu amintiri de neuitat din copilăria plină de frumuseți pe care-am avut-o! Eram destul de energic, făceam năzbâtii, n-aveam stare, îmi doream să cânt și o și făceam, spre disperarea tuturor vecinilor, care la un moment dat se plictisiseră de cântecele mele! Rămâneți copii dragilor și iubiți-vă părinții, atât timp cât îi mai aveți lângă voi, pentru că lor le datorăm ceea ce suntem azi!”, declară Paul Surugiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu