vineri, 26 mai 2017

FUEGO - Nu știu cum e să nu-ți pese...



Nu știu cum e să nu-ți pese, să rămâi indiferent, să treci fără urmă de sentiment peste ceva, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Este unul dintre sentimentele pe care nu le cunosc și încă n-am descoperit dacă e o virtute sau un defect! Cert este că oricât aș fi de încărcat cu propriile mele probleme, mă gândesc la cei din jur, la oamenii care au nevoie de ceva! 
Îmi pasă de lume, de artă, de munca mea și mai ales, de muzica mea, pentru că dintre toate, muzica este cea mai mare bogăție pe care o am și pe care nu vreau în ruptul capului s-o pierd!
Îmi pasă pentru că așa am fost construit și pentru că eu consider că e de bun simț să ai în tine o doză de altruism. Nu căpătăm nimic mai departe, dar rămânem cu satisfacția că ne-am implicat fără a sta pe gânduri! Voi sunteți la fel? Zi frumoasă! #îmipasă #văiubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu