vineri, 26 mai 2017

FUEGO - Stiți ca eu îmi fac prieteni ușor și...




Știți ca eu îmi fac prieteni ușor și nu știu cum se întâmpla, dar animalele-mi sunt exact ca timbrele care se lipesc de scrisoare.
Și nu-s cel mai înrăit iubitor, dar văd ghemurile astea de suflet și blana ma uimesc cu inteligenta și frumusetea lor.
Seara trecută, la familia Dutescu, prietenii mei din Târgoviște, i-am cunoscut pe Sunny și Bella, doi labradori superbi care nu fac altceva decât sa te cucerească cu privirile galese și cu trăsăturile lor simpatice! N-ai cum sa nu-i iubești și ce este mai interesant e faptul ca nu-ți cerșesc iubirea, ci o dăruiesc, lucru foarte rar întâlnit la cei ce au doua picioare, nu patru, și latră uneori mult mai mult!
N-aveam cum sa nu ii arat pe Facebook! Cert este ca al meu câine, Simba, nu trebuie sa afle de existența pozei! Zău c-ar fi gelos! Zi linistita va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu