vineri, 26 mai 2017

FUEGO - SUNT IMPACAT CU MINE!



Sunt împăcat cu mine! Sa știți ca și acesta e un lux, pe care nu toată lumea și-l permite! N-am niciun fel de remușcare, complex si chiar am ajuns sa cred ca sunt așa cum mi-am dorit întotdeauna sa fiu - pe scena, sănătos, cu oameni dragi alături! Nu e bine sa ne dorim in permanenta mai mult decât putem duce și nici sa fim stresați de ce-am făcut și ce nu! 
In fond, viața nu e doar o loterie, este un joc in care cărțile nu au nici un fel de combinație sau regula din start câștigătoare! Azi plecam la drum cu "TESTAMENT"!
Va aștept la sala de spectacol, sa ne bucurăm împreuna de versul înalt al marelui Grigore Vieru, intr-o lecție despre frumos, simplu și maiestuos la un loc! Startul e la Ploiesti, apoi Târgoviște, urmând Bucuresti la Sala Dalles, apoi Turda, Codlea, Iasi și Buzau! Zi linistita va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu