luni, 1 mai 2017

FUEGO - IMI PLACE SĂ DAU AUTOGRAFE


Îmi place să dau autografe. Îmi place să vorbesc cu cei ce-mi iubesc muzica și arta, să încerc să le fiu aproape și să-i înțeleg. Nu e o corvoadă să stau să semnez pe discuri sau pe fotografii, ori să fac poze la final cu toată lumea. Oricât aș fi de obosit, încerc să-mi păstrez puteri pentru public. Asta pentru că am învățat că orice gest înseamnă o bucurie, chiar și acel simplu autograf, ce peste ani, va fi poate, o amintire inestimabilă. 
Nu e greu să fii iubit de oameni, dar e dificil să-i faci să-și mențină dragostea, iar principala mea preocupare este publicul, cel căruia îi datorez, până la urmă, totul.
Degeaba aș fi cântat dacă muzica mea n-ar fi ajuns acolo unde trebuie! Așadar, eu cred că e o minune să poți fi înconjurat de atâția prieteni. Iar eu trăiesc astfel de minuni zilnic și vă mulțumesc pentru asta! #văiubesc #autografe #public

Un comentariu: