vineri, 26 mai 2017

FUEGO - Locul meu este în fața publicului



Locul meu este în fața publicului . Acela care mă vrea, mă ascultă, mă urmărește, îmi cumpără muzica și vine la spectacolele mele din țară. Eu nu mă bag cu forța pe gâtul nimănui. Cât despre industrie, lăsați-mă să am niște rezerve!
Ar trebui, ca sistemul să funcționeze, cel care naște industria să fie publicul. Și eu aș iubi și-aș asculta o piesă de-a mea, din cele pop, dacă ea ar fi difuzată cel puțin o dată pe zi. Înțeleg comercialul și cred în el, atât timp cât el nu doboară din start nișa mea. Ce fac eu e altceva. Mi-am permis luxul de a cânta ce-mi place, fără să mai intru în trenduri. Am fost în topuri, am scos hituri. Acum am trecut la capitolul șlagăre.
Și uite-așa, fără vreo piesă în heavy rotation, sunt pe buzele tuturor, pregătind noi surprize admiratorilor mei, lansând an de an câte un album ce se bucură de succes.
Așa că spuneți voi, care-i vandabil și care nu? Nu sufăr de complexul confirmării, cum mai spun unii și alții. Vă asigur că am trecut de mult de această etapă. Dar până la urmă, oamenii ne judecă, ei ne cumpără și ne vând, ei ne aplaudă ori ne hulesc. Și permiteți-mi ca aici să menționez că publicul e mare, mult mai mare, nu e format doar din categoria 18-25. O să râdeți, dar la spectacolele vele vin mulți tineri, semn că mai cred în romantism. #văiubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu