joi, 11 mai 2017

FUEGO ...Mă chinui să-l pozez pe Simba


De câteva zile trăiesc un fenomen ciudat. Mă chinui să-l pozez pe Simba, câinele meu, să vă arăt și vouă cât de frumos e și cât de tare a crescut, dar orice-aș face, oricât de tare m-aș chinui să-l momesc, nu reușesc și basta să-l facă să stea potolit. 
I-am zis că-l fac vedetă, că-i impresionant să fii star și să primești like-uri, dar ce să vezi, nu-l interesează acest capitol. E mult prea mulțumit cu statutul său, că te miri cum mai există și astfel de specii, când toți vor să fie vedete. Cert este că e un câine cu atitudine și încăpățânat foc!
Oricum îmi bucură diminețile și serile târzii și e parte din sufletul meu. Vi-l arăt când era mic, acum un an, inocent și lipsit de personalitate atât de puternică. Între timp, e dublu! Și unde mai pui că e și dresat și ascultător, dar nu la poze! Nu toate ființele au această pasiune dezvoltată! Zi frumoasă vă dorim! #simba #câinelemeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu