vineri, 15 iunie 2018

Sufletul meu e acolo unde e muzica mea! Și parca totul e mai frumos când va știu aproape! Mulțumesc!



Îmi place să cred că sunt un om rațional și că analizez orice cuvânt pe care-l zic. Sigur că am și momente în care greșesc, dar de cele mai multe ori argumentez și încerc să găsesc variantele ideale. Nu sunt un om conflictual și mereu am căutat să aleg cuvintele cu atenție atunci când am de gând să spun ceva. 
Ce vreau să zic acum e faptul că uneori, la modul general, nu ne mai pasă de prea multe și fără a analiza, spunem fără să gândim, iar asta poate avea mai apoi urmări. Rațiunea nu e un dat, e un fapt construit, e cumpătare și înțelepciune.
Vă asigur că mereu voi încerca să am grijă cum și la ce mă gândesc să scriu aici pentru voi. Nu fug după like-uri, poate mai și greșesc câte-o virgulă sau o literă, dar mereu am grijă la conținut! Zi de poveste!

Sufletul meu e acolo unde e muzica mea! Și parca totul e mai frumos când va știu aproape! Mulțumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu