joi, 28 iunie 2018

Fuego - Sunt fericit că noua mea melodie e pe placul vostru



Sunt fericit că noua mea melodie e pe placul vostru și reușește să vă ridice moralul în zilele acestea în care vremea ne joacă feste! De fapt sunt multe cazurile în care am vrea să fugim de tot ce nu ne face bine, dar cu putere și curaj, trebuie să înfruntăm orice pericol, orice lucru care nu-i pe placul nostru. Vedeți voi, de multe ori am da bir cu fugiții, dar viața ne obligă să stăm.
Asta e o dovadă de caracter. Demnitatea înseamnă a sta în picioare, înseamnă putere și echilibru! Ne-am ascunde în nenumărate cazuri, dar e mult mai bine să rezolvăm la timp și să ne ducem cu mândrie viața, mai departe. Așa nu avem nici un fel de regrete! Vă doresc zi de poveste și vă îndemn să nu vă fie frică de nimeni și de nimic, oricât ar părea de greu sau problematic! #curajul #văiubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu