joi, 28 iunie 2018

Fuego - E culoarea naturii, a mea preferata, e reconfortant...


Întotdeauna mi-a plăcut verdele! E culoarea naturii, a mea preferata, e reconfortant, oferă energie și simbolizează viața pura!
De fapt natura in sine e un ciclu de energie și o bucurie pentru noi! Din păcate am uitat sa ne bucurăm mai mult de ea, așa cum am uitat sa ne fericim din pricina multora! Cred ca totul e agitație, nebunie, dar putem lasa tehnica la o parte pentru a privi ce-i lângă noi, pentru a vedea chipuri, pentru a asculta și a fi mai deschiși la concret, nu doar la online! Deși ma folosesc de aceste avantaje, recunosc ca eu nu sunt dependent! Firește ca trag permanent cu ochiul, dar cred ca încă mai pot fi "salvat"!Oricum ar fi, echilibrul e cea mai buna soluție, iar astfel ne putem bucura in tihna de tot ce-i frumos! Zi linistita va doresc! #tehnica #bucurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu