joi, 28 iunie 2018

Fuego - Nu trecerea timpului mă îngrijorează...


Așa arătam acum aproape 20 de ani. Nu trecerea timpului mă îngrijorează, ci faptul că nu m-am schimbat prea tare. 
Cu excepția câtorva fire albe și a kilogramelor în plus, același sunt. Ba mai mult, în suflet am mai scăzut. Sunt în continuare un tănăr în plină expansiune, cu multă vervă și nebunie artistică frumoasă. Așa cred eu că trebuie să ne fie starea, indiferent de câți ani avem, de cum trece timpul ori de cum vin problemele peste noi. Tinerețea nu are legătură cu buletinul, ci cu spriritul nostru și cu bucuria de a da piept cu viața, în cel mai frumos mod. N-are rost să ne plângem că ne doare, că îmbătrânim, că suntem uitați. Important este să ne simțim în continuare "regii destinului" pe care-l vedem întotdeuna măreț. Așadar, fiți tineri! Poza e de la începuturile proiectului FUEGO, unul dintre afișele mele! Mai jos aveti și-o piesă din vremea respectivă! #tânăr #20deanidefuego

https://www.youtube.com/watch?v=69R3-zN4eL8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu