vineri, 15 iunie 2018

Nu știu dacă sunt atât de popular precum spune lumea...


Nu știu dacă sunt atât de popular precum spune lumea, dar totuși cred că unul dintre atuurile mele este sinceritatea de pe scenă și naturalețea mea. Nu mă chinui să fac ceva, sunt bucuros la fiecare apariție și oamenii simt asta. Nu ma postez acolo pe scenă, stau două ore, îmi iau ulterior toate cele și plec. La mine e un pic atipic. Omenia și fericirea de a avea oamenii care mă iubesc m-au făcut, în timp, un artist îndrăgit. La spectacolele mele, eu cobor în sală, dau noroc cu oamenii, le dau mere, flori, le vorbesc și îi las efectiv să urce pe scenă atunci când au ceva de spus sau vor să-mi ofere ceva în dar. Nu am bariere și-mi asum asta pe deplin!
După, oricât ar fi de greu sau obositor, mă duc cu plăcere și stau la poze și autografe. Asta e cheia succesului meu, dincolo de faptul că interpretez o muzică sensibilă, șlăgăroasă, ce merge la suflet, mai ales dacă ai acumulat niște ani și ai trecut prin niște experiențe de viață puternice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu